Skiljas med framtidstro!


                Det är tråkigt att skiljas men sånt är livet. Men huvudsaken är att vara viss att träffas igen, att ha den tron!
                        Tåttes vistelse hos mig var alla tiders. Och jag är så stolt över mina barn-barn. Och bara vissheten av att man är farfar och att man har anhöriga o kompisar som man aktar. jaa, det räcker långt även om avstånden till de flesta ochså är långt!
                                  Jag får hoppas att Peters och Tåttes hemfärd gick bra, och att Tåtte o farfar har haft det bra tillsammans, det vet jag!
                      Och nästa "evenemang" för mig blir Hjo om lite mer än en månad. I morgon börjar motionsrundorna igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0