Det tar på täcket!


                 Jaa, nån intressantare rubrik än denna kunde jag inte hitta på idag. Men när det gällde motion o styrketräning var jag som vanligt, på topp. Inte lider jag just nu av några ålderskrämpor och tänker göra allt i min makt för att köra mitt race o behålla min framtidstro. Även om mot förmodan framtiden bara varar till i morgon, typ!!
            Jaa, nu börjar snötäcket minska äveni hembygdsparken men fortfarande är det för mycket snö på gångvägarna. Men snart är det tid att beträda dom igen!!
                         Fastän jag tar det lugnt om dagarna så går tiden väldigt fort. Snart är det påsk o april. Påsken tillbringar jag hemma men sen är det mycket i vänten. Och resurser att resa omkring överallt har jag inte. Och inte behov heller! Det räcker så bra med det vanliga programmet för året!
                     I augusti brukar jag ju åka till Örebro och hälsa på "björneborgskompisarna". Bl.a. brukar vi gå och se ÖSK i fotboll. När jag tittar på spelprogrammet så ser jag att ÖSK möter MFF den 8/8. Den matchen hade varit intressant att se.
                ÖSK verkar inte klara trycket att bli ännu bättre som experter o andra tror. Men förra året börja det väl inte så bra heller, har jag för mig!
                              Forfarande inga ankor i sikte. Nu skall jag se om jag hittar några tidningsankor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0