Gårdagens o dagens hjältar o hjältinnor !


Om undertecknad är nån "hjälte" det får andra bedöma. Men bildens förgrundsfigur, Melissa är defenitivt en hjältinna. Hon har blivit opererad för ett dåligt öra i 5 timmar igår. Så småningom får "reservdelar" insättas i örat  och hoppas att Melissa åtminstone återför en del av hörseln. Det andra örat är det inget fel på !
Enligt uppgift så har Melissa klarat operationen bra och jag fick bilder i min mobil idag både när hon låg i sängen efter operationen och när hon satt o åt frukost i morse. Och kära Melissa , PUSS O KRAM!
Idag har det annars fortsatt och snöat lite och blåser gör det. Jag har faktiskt börjat "gilla" min motionscykel lite bättre och idag cykla jag någon halvtimme på den under hörande av musik från datan innan styrketräningen. Vilken sorts musik ? Zigeunermusik. Det är musik som ger mig "fullt hålligång" t.o.m. på en motionscykel!
O sen då ? Jo först sjungande med den lilla kören, ganska avancerat för oss som är amatörer. Sen gick jag och "boulekompisen" Örjan vidare för fika på Lilla Cafeet. Vi blev bara 3 idag. Örjans fru tillkom!. Sen gick jag o handlade fler julkort o en del mat ochså. O nu skall jag se på Tina Nordström i SVT-play i "Vem tror du att du är". Och snöar gör det fortfarande litet grand. Och systrarna i Hjo verkar fått ännu mer snö än vi här i Askersund ! Dass war alles für heute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0