Olshammarsgården var det....


                   Man är ju en riktig gottegris, åtminstone om man ser det med sina egna värderingar ! Kaffe o kakor igår o go mat o kaffe o  tårta idag. Kl 14:30 började det hela Lite nya SPF-medlemmar presenterade sig och stämmningen var god. O många var vi ! Det här var ju liksom ett månadsmöte o lite information blev det ju. Bl.a om en tänkt resa i vår men då befinner jag mig i Stockholm, på söder som vanligt. Vidare fick vi information om lågenergielampor eftersom de vanliga är på utfasning. Om några år får de  inte användas förstod jag. Men jag har faktiskt bara lågenergielampor utom läslampan.
               Men för att inte "Luther" skulle peka finger åt mig så tog jag en timmes motion i förmiddags . Så jag har liksom garderat mig mot "frosseriet" ! Nu är jag trött. Nu blir det tv-fåtöljen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0