Det är klart man tänker på detta ibland !


Idag när det är EM-kval mot Holland borta. Bilden är tagen från VM i Tyskland 2006 då jag och min gode vän Björn vistades 5 dar i Berlin. Mannen i mitten är min tyske kompis Cai:s svärson Eberhart. Tyvärr fick vi inte tag i biljetter via nätet utan vi såg på storbildskärmar tillsammans med många andra. Och inte var det dumt ! Naturligtvis kommer jag ochså ihåg Cai:s dotters Ankes suveräna guidning en hel söndag i områdena kring Bradenburger Tor dit vi hade ungefär en halvtimme att gå!

Ja, det här är då Anke och Eberhart som gifte sig 2008. Båda 2 är läkare och de fick för ca 1-2 år sen en son som heter Maximilian. Detta är mycket trevliga människor så dom är värda att var med på bild !
För övrigt idag gläder jag mig över att polisen i Örebro har gripit en man på sannolika skäl för flera våldtåkter. Däremot undrar jag över hur människor på nätet kan hetsa en deprimerad o självmordsbenägen man till att begå självmord !
Idag blev det boule i det mycket vackra vädret men bra med kläder fick man ha på sig ! Nu laddar jag upp för em-kval. Kommer nog att se Finland -Ungern som börjar först. Dom är ju i samma grupp !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0