Damtennis var det ja !

'
Rundan gick bra idag med korta snabba steg i strålande väder. Fotot är taget i begynnelsen av första skogsrundan vid idrottsplatsen.  Min vikt är efter diverse begivenheter uppe i 86,3 kg. Vill och skall ner till 83 om inte annat för höftens skull. O så kommer det o bli men att det tar längre tid att gå ner i vikt än att gå upp det är jag nog inte ensam om att konstatera
Jaa, nu blir det en vanlig helg igen utan bloggande. Det räcker med 5 dar i veckan ! O V-75, jaa det är bara att konstatera att det är länge sen jag vann nått. Har aldrig varit med om dess like !
Tennis var det ! Damtennissen är intressant för den är mycket mera jämn o oförutsägbar än herrarnas tycker jag. Redan i 3 omgången i Rogers Cup i Toronto har det försvunnit storheter på löpande band. I går så åkte Maria Sharapova mot en 127 rankad ryska som spelar för Kazakstan. Det är kul att se alla nya ansikten i damtennisen !Och i helgen börjar engelska ligan igen ! Alla tiders !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0