Sova behöver man ..


En icke beräknad färd är ochså en bra färd ! Och den gick ju till Hjo igen med sonen Bengt ! O vad gör det  Carpe Diem var ordet Och svampplockning var ett av syftena med resan Och det fick vi !

Och här har vi gänget på språng !

O här är "strängafaster" som gick i spetsen. O inte var storasyster sträng mot den äldste i syskonskaran, bror hennes. Vi hade verkligen roligt och trivsamt !

Och här var en del av resultatet. Jag tänker nu äta svampmackor för 3:e kvällen i rad . Och då under matchen Man. United- Arsenal, en match som jag som Arsenal-fan har en del  sportslig ångest inför ! Dock kan jag ev. trösta med mig att jag har mer kantareller i ett av frysfacken. Så det är inte slut med svampmackor !

Och sen avslutar jag det hela med Bosse, Sveriges coolaste katt enl. min mening, tillhörande min andra syster med man !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0