Trosor på vift bland blåbärsriset !


Fortfarande finns det båbär. Det konstaterade jag idag under motionsrundan. Stora o söta men jag har plockat nog för i år ! Dom här trosorna har väl slängts här p.g.a. att de kanske används till att torka sig med då nöden varit som störst, urinträngning ? Men naturligtvis kan det finnas andra förklaringar ?
Rundan gick bra och jag tänkte på all sport som kommer i tv ikväll. Allt från fotboll till tennis och x-tra V-75. Det verkar iallafall som man kan se Malmö FF -matchen innan Barcelona-matchen ? Jag får titta efter på TV-planeten här på datan. I högsta Sovjet gjorde dom ju 5-årsplaner för ekonomin. Jag själv har gjort en 2,5- årsplan för min egen ekonomi. Jag tycker detta är spännande att göra och inger framtidstro. Att Carpe Diem skulle bli lidande för detta har jag ingen tanke på. För mitt Carpe Diem är inget som kostar pengar ! Upplever aldrig att jag har tråkigt för att jag vet vad som gäller för att nå något efter mina nuvarande resurser ! Jag fightas för även jag lever bara en gång !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0