Jag låter solens strålar flöda..


      ... över dom jag ärar, älskar o tycker om och hoppas att ochså ett o annat HJÄRTA kan "tina upp " ?
              Vilket väder och igår var det lika fantastiskt ! för då var jag ochså ute beroende på lite sport på förmiddan i TV:n. I går var det minus 18, när jag gick ut idag -16 ! Men solen börjar värma och komma högre på himlen så kan jag inte tänka på ett bättre väder i februari . Som vanligt vid högtrycksväder så var det ingen blåst !

                   Jaa, det är bara o tacka o ta emot o hoppas att skolungdomarnas sportlov blir lika fint. Och jag har faktiskt inget o klaga på, det går runt o jag är frisk o solen lyser både inombords o utombords och jag kan inte vara "bror duktig" o rädda världen " bara hoppas att solen fortsätter att lysa ! Det måste väl vara bäst för alla, oavsett hur vi har det o "gör med våra liv" efter våra förutsättningar o olika öden ?
          I kväll skall jag se på Malmö- Växjö i ishockeyallsvenskan. Så "tittandet in i vårt psyke" får bli på tv-play i morgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0