Så blev det !


               Här är "guben" på väg ned mot isarna som utlovat. -10 idag och som fotot visar strålande sol ! Dessutom vindstilla. Jaa, då vänder vi på klacken o går vidare.

           Så småningom hamna jag här för att gå ut på isen mot öster ! Och detta med solen i ansiktet. Det märks att den tar lite nu. En skidlöpare var allt jag såg på isen när jag anträdde vandringen över isarna på uppplogade vägar .

        Till slut kom jag till andra sidan österut. Till höger kunde jag se Stjärnsunds slott på någon, några kilometers avstånd. Även Edöområdet ligger till höger och då längs strandkanten med vatten mot Stjärnsund och dess udde !
                 Sen knallade jag mot strandpromenaden igen. Hela isfärden tog väl en 30-40 minuter och när jag kom hem hade jag varit ute i över 2 timmar !
                 Brainstorming blir det naturligtvis för att kunna skriva på Expressenbloggen. Den är som sagt "lagd" på ett annat håll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0