Allting kommer att bli super....


                           Förutom detta superkort och supervåren så kommer det nu först ? att bli supervinter. Detta meddelar åtminstone kvällstidningarna på dagens braskande löpsedlar. Och denna supervinter är tidningarnas experter ? inte överens om hur lång den skall bli ! Den ena säger att supervintern skall vara till mars,  den andra till april. Det är bara för mig att fylla i. Optmist som jag är så tror jag både på supersommar o superhöst. O det hela blir verkligen SUUUPEEER !
         Sången idag gick ochså super ! Och sedan var fikat ochså super på kafeet ! O nu har jag sjungit Tumbala, tumbala, tum balalajka här hemma. Det gick ochså super. Och snart skall jag  se på Växjö-Leksand i hockeyallsvenskan på tv:n ! Det blir verkligen super !!! Men super gör jag inte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0