En är inte sämre än att man kan ändra sig !

Det blev ingen blåbärsplockning ! Boule blev det men tisdagarna har jag ju som städdagar o handlande ! Mitt gäng vann idag boulen men själv var jag inte mer än godkänd ! Och ett par satt och såg på när vi spela o såg att vi hade roligt !  Vi slår käft och skrattar !  O varmt o skönt var det men det åskar just nu över Vänern , nordöstra. Inte så väldigt långt härifrån Askersund.
I kväll blir det Morden i Midsummer med Toms kusin John Barnaby som övertagit hans tjänst efter pensionen. Dom är olika varann som kommisarier och jag tycker John spelas bra av den nye skådespelaren. Ingen försämring av serien tycker jag ! Ja, ingenting går upp mot engelska deckare, mycket p.g.a. den fina miljön där de spelas in !
I morgon blir det motion o därefter blåbärsplockning, om vädret o inget annat kommer i mellan !

Kommentarer
Postat av: Bengt O

Tjena. Var ute i söndags o plocka blåbär,3 liter,blev lite jobbigt att kröka rygg o sitta på huk. Skickade e-adressen på din Teliamail.Ha de!

2011-07-12 @ 18:41:51
Postat av: Jan

Joo, visst känns det att kröka rygg o ben men det är det värt ! Är väldigt nöjd med att hänga med som jag gör! Och hälsa Tomas och andra som sig bör !

2011-07-13 @ 17:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0