Jaa, naturligtvis !

Man får ju sina infall ! Den här bloggen får bli lite åt dagbokshållet på nått vis. Livet i nuet med flexibilitet, typ . Idag när jag steg upp vid 8-tiden var det mulet o inte mer än 16 grader ute. Boule är på gång kl 11 men det är regn i luften. Tisdagar motionerar jag inte, handlar för veckan ! Och städar nått rum, idag  blir det sängkammaren. Lyssnar på musik o tar in låtar jag tycker om på min favoritlista. Denna lista försvann ochså när datan renoverades med bl.a ny hårddisk så det har blivit till att börja med en ny !  Annars så lyckades Stefan på datorbutiken rädda tjaa, 90 % av innehållet. Ja, e-mail adresserna försvann ochså som sagt. UBS-minne eller vad det heter, är väl på gång, får höra med Stefan. Det finns ju nått ochså som kallas för Backupp?! I går kväll såg jag med förtjusning o inlevelse på ett av mina favorit program, VEM TROR DU ATT DU ÄR ! Den här gången var det Gwyneth Paltrow som sökte sina rötter ! Ens personlighet kan ju ofta "kännas igen" längre bak i tiden om man får reda på hur folk var, kom ifrån och vad dom gjorde. Varför är någon intresserad av det o lägger vikt vid det. varför "ärar man nån speciellt" och förstår personligheten och arvet av gener ? Det här kan ju gälla nån ochså ganska närliggande i tiden som "för en bakåt" i tiden i fantasi och verklighet !
Kl är nu tio o det regnar inte ännu. Får ta en cykeltur på stan o ner mot boulebanan. O sen blir det till att handla, med eller utan regnrock !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0