Snö, sen regn nära förestående !


              Det har jag sett på en radarbild alldeles precis. Det blev en lite mindre runda idag på asfalten men o andra sidan blev det styrketräning efteråt. Fotot är taget när jag går ner mot staden( huset där jag bor "bakom ryggen"). Jag trodde att jag skulle ha lite ont i höften idag eftersom jag går fortare nu beroende på underlaget o med de lätta träningsskorna. Nädå, det gick med fart o utan nästan någon smärta.. Jag trodde höften skulle bli sliten mer efter flera månaders gående med drobbar o tyngre kängor.
             I e.m. blir det kaffe på Lilla Cafeét med några SPF-kompisar. I kväll blir det fotboll o hockey på tv igen. Barcelona vann rättvist mot Arsenal igår. Ikväll möts Tottenham och Milan. Jag tror Milan får det svårt !
             Dass war alles für heute !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0