Det absoluta nuet !


                 Det här fotot är taget för ca 1,5 timme sen. Verkligen en bild från nuet ! Och som sagt var det ena utesluter inte det andra ! Om vädret behöver jag inte orda, det syns ju ! Motionen gick bra och ingenting har försämrats trots långvandring mm. Ovanligt lite folk ute o promenerade tyckte jag ! I morgon är det lördag med bl.a. V-75, det är ju nästan ochså i nuet. I går träffade jag vår körledare och vi hoppades verkligen att vi sågs till hösten och så sjöng jag lite tumbala, tumbala för honom ! Jag övar ju mig hemma genom att sjunga till musik från youtube av olika slag dock inte till t.ex. kväsarvalsen eller Lasse Stefanz. Smaken är som baken !
                           Och idag fyller Melissa år ! Grattis på födelsedagen o kram ! O nu är det paus med bloggandet i helgen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0