Det gås ju överallt som jag tycker..


... men i det här området i närheten där jag bor har det inte tittats ! Askersund är ju inte stort men att utforska allt är jag nog inte tänd på för ämnar inte bo kvar här för resten av  livet. Står i bostadskö till Örebro. Etta, tvåa eller trea om det är skälig hyra ! Och skulle det mot förmodan inte fås lägenhet där inom rimlig tid så kommer jag ändå försöka få lägenhet i närheten av stan för då är förbindelserna bra !
                   Det här var ju femte dan som motionsrunda gicks på ca 1,5 timme. Nu blir det paus i morgon för då är det sport och åter sport framför tv:n. Det hela börjar med V-75 kl 14:00 ! Och igår spela jag mycket musik på datan. Grekisk, Georgisk o rysk världsmusik. O när det gäller den ryska så spelades det en del med Ivan Rebroff och Nikolai Gedda !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0