Jag kan inte låta bli!


                 Klart man är stolt över alla barn-barn + "bonus dito". Här har vi en hel hög ! Tjejen till vänster är syster till killen till höger,  tvillingar ! O sen är det söner plus respektive ! O barnen på bilden heter Moa o Viktor, Sanna, Melissa o Emil  + lille Abbe !

               O här har vi ett till ! O hela församlingen träffades på fars dag !

             O bara för att fullfölja det hela så tar jag med följande barn-barn som inte var med på detta kalas
 Måns har vi här !

             O här är mannen som är i Australien ! Barn-barn nummer 3 i ålder. O Han heter ochså Emil !
                    Nu blev jag av med min "prestationsångest". Ah, alla känner väl farfar ! En farfar med devisen " även en farfar gör som han vill " . O dessa pojkars far dök upp till kvällen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0