Brödlös o rådlös ?


              Nä, inget av det ! Visste ni fresten att är man tvungen eller vill leva billigt så läste jag att det räckte att äta följande mat varje dag ! Potatis, sill o morötter ! Så dåligt är det inte för min del för tillfället men jag har varit på gränsen att följa denna "metod" för att få ihop till årets begivenheter.
             Sen när det gäller rådlös så kan man inte vara det häller. I dag regnade det kraftigt så till den milda grad att någon motion utomhus var ej att tänka på. Jaa, då får man ju ta tjuren vid hornen o bestiga den för mig "förhatliga " träningscykeln som inte går en meter framåt. Spinning blev det i femminuters perioder och där emellan gymnastik o gående i lägenheten. Spinningen blev dock mindre tråkig tack vare spelande av zigenarmusik på datan. Och Kalla, min parakit, tittade förvånat på mig när jag tog några danssteg i köket.
                              Som sagt "brödlös o rådlös" behöver man inte bli !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0