Hur var det nu, Anna ?


              Farfar Jan har glömt om det var Abbe eller Kalle ?

            O är det här Kalle eller Abbe ?

           Jaa, det är väl härliga " problem" o grunna på. Men allt är inte "glasklart" ! En del har tagit fel på mig o barn-barnet Viktor när vi var i samma ålder !
            Joo då, jag gick ut o motionera idag. Fint väder, frisk luft o kallt. Varit frost i natt igen, syntes på bilar o gräsmattor i morse. I morgon får jag besök av min " datamentor" som skall slimma upp det som jag är intresserad av för det är lite annorlunda i windows 7 än i xp som jag hade tidigare ! Har ochså fått fina foton på mn e-mail från min tyske kompis Cais dotter Anke som fått en andra son.
          Assosierar gör ju alltid en vaken hjärna. Där fick jag till det ! Anke träffa jag o en av mina kompisar i Berlin när vi var där på fotbolls-vm 2006 ! Hon visa oss runt vid Brandenburger Tor o riksdagshuset bl.a. En hel söndag nästan. Björn o jag bodde cirka en halvtimmes väg i från dessa ställen i det pitoreska östra Berlin . Dass var dass für heute in dieses medium, oder wass est heist ? Computer, data ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0