Idag blev det......Halsduk på, manöver !

Ja den orden gav jag själv som gammal gruppchef i det militära. Det är ju attan om man inte skall kunna ta befäl över sig själv o bruka sunt förnuft !? 1,2 minus var det när jag gick ut vid 9-tiden. Det har säkert varit 3-4 minus i natt ?
        Rundan gick bra i dag efter omständigheterna och höften mjukades upp efter hand. Jag cyklar ju ochså alltid på min träningscykel några minuter innan utgång. Vad jag tänkte på det var bl.a. just sunt förnuft. Det är nog en viktig egenskap som behövs bland " kreti o pleti" ! Och att motionera efter behov o förmåga är ochså sunt förnuft , tycker jag. Och jag tänkte ochså på att det var många år sen jag åt broccoli. Jag läste på nätet att det går utmärkt o använda mikron när man lagar till den ! Jaa, apropå sunt förnuft så förstår ni säkert vad det tänkts om detta " i dessa dagars Grönköpingsaktiga såpopera"
          Idag blir det  en titt på lördagens V-75, ishockey på tv o kommisarie Morse. Tennis pågår nog ochså på tv idenna stund ! Tjinge-ling ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0