O nya kort har dykt upp !


                     Jaa, det här kortet är taget på 40-talet, närmare bestämt, som jag tror, i början av 1943. Då skulle jag vara på väg mot 5 år och den äldre av mina 2 systrar mot 1 år ?
               Jag skall höra med Marianne som jag fått kortet av men jag är nog ganska rätt på det.
                  Idag har det varit månadsmöte i SPF-föreningen. Biblotikarien i Askersund var och informerade oss. Även annan information o vanligt samkväm. På onsdag nästa vecka skall vår lilla sångkör  träffas igen. Jag värmer upp rösten ständigt. Just nu med att sjunga Hava nagila. Text finnes på ett av You Tube klippen av den välkända sången !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0