Den här typen av foton tycker jag om att ta!


                   Blå himmel o spegelblank sjö ! Blir det varmare så lär det väl inte bli omöjligt att se en och annan snok på nån sten ? Förra året såg jag bara 2 döda liggandes på gruset och gräsmattan ! Helgen ? Jaa, nu sen skidsäsongen är över går jag som sagt ut på söndan. Ingen tv på fm. Har från och med idag lagt om kosten lite ! Äter  nötter som mellanmål o förser gröten med linfrö och sesamfrö. Äter ochså lite mindre portioner !
             På sportens område ? Jaa, när det gäller Ösk i allsvenskan i fotboll så får man väl kalla laget för " oavgjorda Örebro " ! Dom har nu spelat oavgjort mot 3 lag i följd, Mjällby, Helsinborg o Ifk Göteborg. Inga dåliga lag precis men dom får nog försöka ta nån 3 poängare ! Och dom har ju ochså en förlust !
                         Fotboll ja ! Arsenal har ju kommit igen starkt i år efter den olycksaliga hösten och ligger nu trea i ligan ! I kväll tänker jag se på när dom slår Wigan hemma ! Men Wigan slog för några dar sen Man.United....
I morgon kommer jag att hålla tummarna för Bayern München mot Real Madrid i Champions leage. Första semin ! O på onsdag för Barcelona mot Chelsea borta ! Det är spännande att " titta sig ut i världen" på olika sätt, även musikaliskt . Vet ni hur många mer människor det finns i världen förutan svenskar ? 6 miljarder 990 miljoner ca ! O hur många svenskar det går på 125 kineser, ah det får ni själva räkna ut den här gången !
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0