I dag " provtryckte " jag kondisen !


               Det kan man verkligen säga ! Snabb ökning av tempot uppför backar. Inte ett " dubbelslag" o pulsen fortsatt låg efter omständigheterna ! - 11 grader var det när jag gick ut ! Och eftersom vi även i Sverige tillhör planeten Tellus så lämnar jag följande uppgifter ! Oymyakon i Ryssland hade -47 och Am Timar i Chad hade + 22 !
                         När jag kom till affären mot slutet av runda slog följande rubriker emot mig ! På Expressens första sida : Snö, sol o kyla under sportlovet ! På Aftonbladets : Då kommer våren där du bor ! Vad det stod på " Grönköpings Veckoblad " missade jag !
                       Nu blir det WTA-tennis o senare hockey ! Och " gamla prylar" ev. på Play ! Det blir inte dumt !
                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0