Så här ser det ut i Askersunds skogar idag !


              Nu skall jag snart på SPF:S årsmöte ! Så det blir en snabbis ! I dag blev det till att  pulsa ! Bra för kroppen ! Rådjursspår överallt där deras stråk går  ! I hembyggdsparken( nästa skogsområde) får dom inte jagas, inte här heller tror jag, så dom vackra djuren har en fin tillvaro här i området !
                            Viva Barcelona säger jag. Ikväll säger jag viva Arsenal ! Båda dessa lag är mina favoriter bl.a beroende på deras spelstil !  Och Zlatan får ursäkta ! Men en gång i tiden höll jag på Milan. För dom som vet hur gammal  en är så räcker det med att säga Grenoli ! Ha en bra eftermiddag ! Det tänker jag ha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0