Det är inget som motsäger mina filosofier !


                    Det finns rum för sådana här tankar ochså ! Följande stod på kort jag fick med posten ! 
Överlämna gårdagen åt Guds nåd
 Dagen åt hans kärlek
Och framtiden åt hans omsorg

               Det går och få in i min Carpe Deum- filosofi ! Tillsammans med annat som passar mig som människa i " arvet o nuet"  En härlig dag har det varit och jag njöt av det fina vädret på rundan. Det var -10,7 i morse och i Chalkunisik i USA var det - 49,0, i Laureles i Paraguay + 27. Ett högtryck täcker nordeuropa, mäktigare än på 40år. Var vindstilla ute. Vi får väl " koppla kärnkraftsel till vindkraftverken" ? Skall ringa Löfvén om det!
                   O Azarenka slog Sharapova " efter noter". O båda 2 är fortfarande mina  favoriter, nu har jag även Sharapovas hemsida ! O Jokovic verkar vara den ende som rår på Nadal ! Men Federer är min favorit och han har svårt för Nadal ! Skall jag gardera med Federer så blir det Jokovic ! Båda står för synnerligen elegant tennis !
                 Nu skall jag städa i sängkammaren ! Där står både datan o den stationära träningscykeln o " samlar damm".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0