I dag blev det ingen brainstorming !


                      På det här fotot från motionsrundan ser det ju ut att vara fint "väglag" ! Men ack vad man bedrog sig ! Här gällde o ha sinnena på helspänn ! För bara några hundra meter bort så var det rena isgatan ! O så växlade det, särskilt i början av rundan. Igår snöa det mycket i Askersund och snön föll på frusen yta. Idag regnade det ! Mycket förädiskt väglag, utom i stan. Nu hoppas jag att isen i spåren töar bort innan nästa frostknäpp kommer. Det bästa på vintern för en motionär är snö och minus men allt går !
                    Idag är det ju ingen sport förrän i kväll då Fulham möter Arsenal. Så det blir inte svårt att uppfylla löftet om att läsa en timme ca ! Och då både i boken om Jerusalem och min fars dagbok ! Och "kroppen och sinnet" sa till mig idag att vad skönt att få motionera nu regelbundet ända till Stockholmsresan i maj ! Tiden går väldigt fort. Och Carpe Diem var det ! Och " rädda världen" kan jag inte men den "lilla världen runt mig" kan jag kanske befrämja genom att tänka på den och som person vara nöjd !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0