Kampen fortsätter...

... mot ryggskottet ! Jag vinner på poäng idag verkar det som. Nån smärtfri kamp är det inte ! Men " eftersom hjärnan låter lura sig" så känns höften av mindre ! Och lite tröttare än vanligt är jag ! Tar inga mediciner, då skall det göra mer ont och jag har bra smärttröskel. Faran när man tar mediciner är att man "överskattar rörligheten" och inte känner när kroppen " säger ifrån " !
             Det här kortet tog jag idag på väg hem på motionsrundan.Skaplig bild. Den här bron som syns i bakgrunden körde man över förr om man skulle till Örebro och fortsatte genom stan. Då fanns ingen riksväg 50 som tar en förbi staden om man inte vill göra ett besök ! Vattnet tillhör Vättern en sista " utlöpa" . En del tror att det är en å ! Kyrkan heter Landskyrkan och är ganska gammal ! Den är en sån där vägkyrka så där är guidningar o besök från när o fjärran ! Mer ? Nää, jag får nog göra några övningar o vila mig lite ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0