Vilket väder, vilket väder...

" Nä, usch vad varmt det är" ! Hur många dar tar det " tills tålamodet tryter och längtan efter regn o kyla infinner sig" !? Jag trivs ochså i värme ! Idag blev det som sagt boule o herrarna förlora som vanligt ! För o " trösta oss " gick Torsten och jag och åt på Klockargården i hembyggdsparken. Oj, vilket väder, folk satt ute, mest i skuggan men inte jag ! En får passa på liksom !
Och på vägen hem beundrade vi denna frodiga spirea ! Nu har jag spelat musik nån , några timmar på youtube ! På min färd genom världen hamna jag i Sydamerika . Och eftersom jag lyssnade på Inkamusik på 70-talet så har jag spelat den ! Och inte bara El Condor Pasa som INTE Simon and Garfunkel skrivit ! Ikväll blir det Morden i Midsummer och nu Engelska Antikrundan på Play som är vida överlägsen den svenska nuförtiden liksom Antique Rodeshow, amerikansk version ! "Slut i rutan " ! Nä , men det är det ju inte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0