Det är ett tillhåll för snokar men ...


...         men jag har bara sett en för några år sen på en liten brygga. De förfallna småbryggorna är numera borttagna av kommunen. Och strandskyddet av stenar verkar funka bra ! Jag har bara, sen stenarna kom till, sett ett par döda snokar på gräset intill ! Någon påstod förra året att det låg en huggorm på en sten nere vid hamnen. Kanske det ? Jaa, jag som går härså mycket har inte sett nån sen stenen kom hit men andra har ! O då ringlandes på gräset eller över promenaden. Men visst måste väl det här vara ett eldorado för snokar ?
                         Idag är det ingen hockey men i morgon går alla kvartsfinaler i tv, en efter en med början kl 12 ! Sverige spelar sin match kl 20. Men motionen hinner jag med. O Ösk spelar fotboll i kväll mot AIK. Det är så tråkigt att det går så dåligt för dom ! Vågar knappt titta efter på Text-tv ang reultatet !
           O tiden bara rusar iväg ! Kanske den går långsammare om man " ligger i soffan o gnäller" Nä,nä det " bytet" gör jag inte !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0