Det var för kallt !


                Men en tjej hoppa i o skrek, fy f-n var det var kallt ! Jag satte mig o sola på en bänk här på Haga-badet ! Det andra badet, etablerade, ligger på Borgmästarholmen ! Här har både Melissa o Tåtte badat !

       Men sen flytta jag en bit tillbaks till slutet av strandpromenaden och satte mig i " favoriteksoffan" och där satt jag ganska länge o tittade med framtidstro ut mot sjön i " det ultimata nuet ". Vilken varm o sjön dag. Men på Örebro radio sa dom nått om värmeåskväder. Om dom har rätt är lätt att se på min utmärkta åskseit ! Jag har inte tittat efter vad det är på tv i kväll ! Sport är ju inte så aktuellt nu sen ishockey-vm är över. Joo, fresten det är ju sim-em den här veckan ! Alltid denna sport ! Men det säger jag med ett leende på läpparna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0