Det är bra med radarbilder !

Det är det ! Visar " rätt väder i nuet, framåt o bakåt " Idag såg jag att Det kommit några åskknallar i Oslofjorden vid 7:30-tiden ! Vädret ja ! Jag tycker det är ett " intressant fenomen " och "kommit på " att 10-dygns prognoser inte är att lita på ! Då brukar jag säga så här " om dom inte får rätt 10 dar framåt hur kan dom då säga hur vädret blir i framtiden " , typ ! Och de sista 600 000 åren har vädret varit "varmt o kallt " i perioder oavsett " bilar eller inte" sägs det !
Väder ja ! Idag skall jag ut i detta som vanligt ! Motionsrunda med handlande mot slutet. Får fylla på matförrådet ! En har ju fått pension idag ! O det är bara att rätta sig efter att numera har man bara 60-65 % av sin forna lön ! Men levnadsglad får man vara än då ! Det finns mycket som inte kostar något att glädja sig över ! Som att motionera i vacker natur t.ex. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0