Det är sig likt !

Vadå ? Att " politisera" svåra katastrofer med rubriker som Aftonbladets rubrik " orkanen orsakas av USA;s farliga politik ". Jag glömmer inte när kärnkraftsmotståndarnas lobbyister ganska snart satte fokus på "kärnkraftens farlighet" genom att nästan " få det att se ut som den var skuld tilll jordbävningen och tsunamin i Japan ". och att 20 000 människor omkom och många fick hem och hus förstörda kom liksom i skymundan ! Nu är det ju så att jag ständigt " vänder på myntet" i kärnkraftsfrågan och ser fördelar med den ! Det gör även president Obama i USA ! Han har gått med på utbyggnad av kärnkraft, 4 nya tror jag det var ?! Jag återkommer i frågan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0