Det var glädjande.

Örebro hockey ligger nu 3 i hockeyallsvenskan. Slog Tingsryd igår. Men det är jämt i toppen men inte i botten ! När det gäller fotboll så hoppas jag Malmö FF vinner allsvenskan, Häcken o Elfsborg håller jag inte på ! AIK håller jag ochså på jämte ÖSK som får starta i superettan nästa år ! Läste nånstans igår att Arsenal legat under mot Wigan med 4-0 efter en halvtimme, så nått, men utjämnat till 4-4 !
Ja, sen går ju vi mot härliga tider när det gäller skidor ! Utförsåkarna har ju börjat men när börjar Kalla o kompani ? Får in och titta på längdskidåkning, världscupen !
Själv har jag som vanligt sportat idag, bl.a. längs strandpromenaden. I Askersund vid norra Vättern !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0