Expert var det ja !

Jaa, mitt tips om att Sharapova skulle slå Azarenka i en av semifinalerna i Wta-slutspelet var inte fel ! Azarenka är trött just nu och servar för dåligt men världsetta är hon ! Williams besegrade ochså en trött Radvanska mycket lätt . I morgondagens final mellan Sharapova o Williams håller jag på Sharapova och hoppas att hon vinner !
Någon expert på V-75 är jag inte , blev inget. Lite lotto är det över det ! Det är en hel del tur med om man skall vinna. Och ofta faller man på spikarna ! Och ofta är man lite feg o tror på experterna när man sätter ihop systemen, jag kör med 3 små. Borde göra ett chanssystem på nått av dom ! Och idag vann bara en av de stora favoriterna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0