Jag kan inte fatta det...

Vadå ? Att det är en vecka sen jag kom hem ! Ja, fotot är från 2008 om nån tycker jag " föryngrats" ! Har jag nått o klaga på ? Nää. Jag är fortfarande frisk, har fortfarande 9 barn-barn oavsett jag bor i " Korpilombolo, Baku eller New York " , har bra socialt nätverk och får verkligen vara mig själv, den jag är ! Och fortsätter fortfarande att ha en " livskraftig plattform att stå på ". Jag "vågar åter ochså tillstå" att jag nästan varje dag står framför minneslunden på Norra kyrkogården i Askersund ( urnlunden i Gällersta kommer jag ju inte så ofta till ) och ber för mina anhöriga o kompisar både dom " i himlen o på jorden " som jag uttrycker det. Naivt säger nån, trams säger nån annan" ?! Har ni "bevis för att det är det " ?
Idag var det strålande sol när jag gick en lång motionsrunda. Bara en sån sak ! Tiden går fort om man är lycklig säger dom ! För mig gäller detta även som nöjd ! Crea Diem o tänk på dina anhöriga o rötter ! Kämpa för din framtid, oroa dig inte för det som varit o det som det inte finns facit på! Så här tänker jag ! Om nån vill tänka det samma så är det upp till dom !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0