Jag tänker på dom...

Absolut ! På människorna på Nord-Amerikas östkust ! Monsterstorm är det berättigade ordet ! Fasor och bedrövlse ! Evakueringar , sönderslagna hem, döda människor mm. ! Men även andra delar av världen råkar ut för, cykloner, tromber, orkaner, tornados , jordbävningar , översvämningar/ tsunamis, vulkanutbrott årligen , you name it ! När t.ex. orkaner gjorde sitt intåg på jorden, verkar vara svårt att få grepp om, men inte var det idag ! 
           Och vad filosoferar man nu om när man vaknar upp o tittar ut o ser solen skina ? Det är  upp till var och en ! Jag vet vad jag tänker som världsmedborgare ! Och tyvärr kommer " domedagspredikarna" att säga " var var det vi sa " ! Som sagt , detta har hänt förr och drabbat mänskligheten svårt ! Men det tröstar inte folket på USA:s östkust !
                  Jaa, nu skall jag gå ut på min runda ! Och jag gör det med stor ödmjukhet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0