Så här såg dom ut i maj ochså !

Vilka dom ! Jo mina saint-paulor ! Och som sagt var, lika dant idag. Jag har 2 blå o 2 skära o dom blommar " om vartannat " kan man nästan säga !
                  Idag fick jag cykla inomhus på min motionscykel !  Det regna i förmiddags , stora kalla droppar för det var bara 5,5 grader ! Men nu lyser solen mer o mer ! Får hoppas att den gör det några dar som förutspåtts i går !Nä nu skall jag se på Vem tror du att du är på play ! För igår var det samtidigt Vetenskapens Värld och innan dess Världens hårdaste jobb och Gamla brott ! Väldigt intressanta och tankegivande program ! Hoppas att många såg dom och tänkte efter !
            Ikväll då ? Damtennis från Linz och hockey !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0