Idag har jag haft inre tjänst !

Och jag är väldigt nöjd med att "DET FINNS VÄDER när jag tittar ut genom rutan " ! Men inre tjänst behövs ibland och idag passade det bra ty det regna o blåste ute. Sadlade " springaren som inte kommer nånstans " och red/ cyklade utan att komma en millimeter framåt ! Men 45 minuter blev med Ziegenar- o Kletzmermusik i bakgrunden ! O jag cykla fortare o saktare i intervaller. Gjort en ny 3-dagars smoothie och suttit vid datan o utbytt musik , bl.a. Nazareth o Deep purple. Det är ochså liksom världsmusik för mig och dom har funnits med länge bland mina favoriter ! Och nu har det klarnat upp för nån timme sen. Så jag gick och hämtade v-75 program. Spel o dobbel ja ! Det är klart att man vill vinna MYCKET pengar för att få utlopp för äventyrslystnaden att se sig om i världen och uppsöka platser som man hänför till rötter o andra länder o städer som man gillar ! Men eftersom vardagen ochså är ett sorts äventyr så går det med ! Örebro är ju inbokat !
Nu skall jag dammsuga o städa lite ! O sen är det ju hockey i kväll igen ! Malmö möter Mora i Malmö i den mycket intressanta hockeyallsvenskan ! Och sändningarna och experterna på kanalen som sänder är toppen !
O tiden går väldans fort ! "Det blev bara en nysning sen blev det lördag igen......."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0