Med mitt sätt att se på det...

... och mitt Carpe Diem som inte bara innehåller " ögonblicksbilden " , så gläds det även över sånt jag ser fram emot, träffa anhöriga, kompisar o egna upplevelser ! I höst....skall jag bo 4 dagar på vandrarhem i Örebro. På norr men med gåavstånd till centrum ! Så det blir motion även då men av annat inslag " nyfikenhet o äventyrslusta ". Och besök på Bostadsbolag blir det , på Berhn Arena och Katolska kyrkan på Skolgatan o deras expedition på Järnvägsgatan. Och så ämnar jag träffa mina kompisar/ lekkamrater ! De ni ! Och nedanstående foto är taget från Hembyggdsgården i Askersunds Stadspark mot Vättern ! Prata om nivåskilnader !
Hava nagilah venismechah / låt oss fröjdas och låt oss glädjas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0