Testar lite gränser gör jag !

Det gjorde " guben" idag. "Sinnet o filosofin,Carpe Deumet " är det inget fel på ! "Plattformen" är stabil med andra ord. Fysiken är trots vissa "små åldersproblem" inget som stoppar mig. Idag har jag motionerat i ca 7 km och härom veckan börja jag att styrketräna lätt för magmuslkler och armar, benen får ju sitt ! " Kroppen gör lite som den vill men sinnet hjälper till att ej göra den vill ". Det här med go har stor betydelse o det har kroppen fått lära sig ! Inget värre än vanligt när jag nöjd kom hem ! Kan hjärnan inbilla kroppen " att vara positiv " ? Det hör nog ihop mer än man tror ?! O så lär man sig o hantera den när man är " ihärdig "
Kvarnbacken är ett natureservat norr i Askersund. Backen där är på vintern ett eldorado för stadens ungdom o andra. Kälkåkare o de med skidor t.ex. ! Fotot taget idag från toppen av backen mot Askersund. Vättern syns .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0