Tjaa, har vi nått positivt idag då ?

Ja visst ! Men Örebro förlora mot Malmö i ishockeyallsvenskan med 1-0 ! Underligt resultat och målsnåla matcher kan ju vara underhållande men enl. pressen var Örebro " under isen " ! Men jag säger som de båda tränarna gjorde efter matchen " det är 51 omgångar kvar".
Positivt då ? Jag orkar fortfarande gå mina längre rundor några ggr i veckan. Idag " promenad" i 3 timmar. Vikten då, " kaggen " hade ju växt för mycket ? Jag väger under 86 ! Gått ner 2,5 kilo ungefär ! Utvärderingen skulle ju ske till nyår så jag ligger bra till ! Kan det vara smoothisarna ochså ? Har jag kommit på en bra blandning ?
Mer positivt ? Idag startar elitserien i hockey ! Hm, för herrar ! Och kabeltv , tv4 sport visar parralellt med Canal +, nytt namn, matchen Färjestad- Hv71 och Viasat hockey på bredbandet visar Djurgården-Almtuna. Jag väljer det förstnämnda !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0