Ja, hej på er !

Idag åkte cykeln ut från källaren till cykelstället. Den fick vårkänslor ! Den har inte varit ute på ett par månader ! Men nu är det snöfritt i stan och på en del gång-o cykelvägar ! Skall man tro på " vederspåmännen " så behöver jag inte ta ner den i källaren igen ! Det är bara att hänga en plastkass över sadeln ! Till min förundran ser jag att 10 besökt den här bloggen idag och 15 sidvisningar har förekommit. Ju mindre jag skriver desto fler besökare ? Och ikväll möter Zlatans lag PSG Barcelona. Men det hjälper inte , jag håller på Barcelona ! Och fikat med kompisar har jag gjort idag förutom att motionerat. Tyvärr blir det ingen sång i morgon, för direktören är sjuk, den musikaliske !

Kommentarer
Postat av: Bengt Olsson

Hej Jan. Läget. Allt väl här. Min cykel har också kommit fram. Igår var det premiärtur till Brantevik o Skillinge i strålande sol. Bengt

Svar: Livet är härligt så att vara nöjd är inte så svårt ! Oavsett kyla eller värme med sol !
Jan i Askersund

2013-04-03 @ 09:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0