Lite chockad blev jag ändå !

Jaa, jag har ju följt Barcelona i " vått o torrt" via media. i många år. Och så beroende på vilket tv- utbud jag haft på parabolen . Några år kunde jag se varenda match dom spela i serien o inte i Champ. L . Nu är det tvärs om ! Nu har jag inte parabol längre utan några sportkanaler via bredbandet. Naturligtvis har jag sport ochså via det vanliga kanalutbudet som bostadsbolaget står för !
               Jag tror aldrig jag har sett Barcelona förlora med 4-0 nån gång. Dom såg tröttkörda ut från början  Och storhetstiden är nog slut, måste jag medge. Är det Bayern M som tar över förstaplatsen i Europa, kanske världen ? Inte mig emot !  Och jag måste tillstå att varken Manchester United, som bara vinner ligan i år, och Real Madrid är några av mina favoriter av utländska lag. Det är Bayern München, Barcelona, Liverpool o Arsenal ! I Sverige är mina favoritlag AIK, Örebro SK o Malmö FF ! Jag har svårt att bli fixerad vid ett enda favoritlag ! Jag får väl säga viva Bayern München. Men   "vi " är inte i final ännu ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0