Motionera kan man göra på flera sätt, ju.

 
                 Om man har guts kan man till exempel bestiga detta "tortyrredskap" o på samma gång kan man lyssna på världsmusik o låta  tvättmaskinen gå i badrummet ! Svårare behöver det inte vara ! Och min livsglädje kommer ochså att visa sig genom att jag tittar på morgondagens V-75  på  Umåker, med långt upplopp såg jag !   Kanske jag ochså kommer att fotografera av gamla kort, går utmärkt med min kamera, och föra över dom till datans arkiv ! Har vi nått mer att glädja oss över idag ? Njaa, skall man rätta oss efter tidningars o övriga medias rubriker så är det inte mycket ! " Överdrifter o negativa rubriker verkar sälja bäst hos svenska folket " ! " Går  vi på det får vi skylla oss själva " ! Och glöm inte att alltid vända på myntet i sammanhanget !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0