Vem skulle inte vilja åka dit !

   Till det vackra Slovenien ! Det är ett av mina resmål ! Jag har ju många och alla kommer jag kanske inte att uppleva, då hade jag fått resa " en gång i månaden " ! Ett om året men inte i år ! Varför Slovenien ? Det är något som drar mig ochså i den riktningen ! Jag har sett att man kan bo på pensionat ganska billigt några månader, det hade jag trivts med ! Oj,oj, ! Och är ni som läser detta intresserade av detta resmål, land, så läs om det på Google ! Där får ni reda på bl.a vilken religion som råder mm, mm, ! Jaa, landet var det första som bröt sig ur Jugoslaviska federationen, det kan jag avslöja 
             Och här har vi en karta över  Slovenien ! Från Wikimedia !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0