Jaa, god morgon på er !

Det här är en direktrapport från hemmet o datan ! Men det har ju blivit en "ny dimension" i mitt liv det här med surfplattan ! Nu kan jag ge rapporter JUST NU oavsett var jag befinner mig, nära eller långt bort från hemmet ! För jag kan ju blogga även då t.ex. ! Eller titta in " på banken " eller läsa senaste nytt i " urskogen " mm.
I kväll spelar ju Örebro SK mot Falkenberg i superettan i fotboll ! Falkenberg ligger ochså i toppen av serien och är väl årets sensation ! Vann över Hammarby borta för några dar sen ! Tyvärr går inte dagens match i TV, men tv-sändningarna är kanske spikade innan seriens början ? Nu skall jag snart motionera till fots efter 2 härliga utflykter med cykeln i går och förrgår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0