Oavgjort blev det !

Jaa, mellan Örebro sk o Falkenberg i superettan i fotboll ! För jämställdhetens skull i feminismens namn skriver jag att det gäller herrarna ! Hmm !? Det gäller " att hålla sig vän med alla " även Gina Lollobrigida " !
1-1 blev det på Berhns Arena ! Tyvärr sändes inte matchen i TV och nån recension har jag inte läst i tidningen ännu. Jag såg resultatet på text-tv igår ! Men i dag kommer jag att ringa till min kompis Rolf som ser Örebros hemmamatcher och höra vad han tyckte om spelet. Men Örebro, Sundsvall och Falkenberg fortsätter att ligga i topp ! Och på söndag möter Örebro Degerfors borta ! Det blir en rysare ! Jag tror den matchen går i TV !?
             Ja !!! Hej igen, det gör den ! Var inne och titta på tv-tider ang. superettan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0