Så är det !

Jag kan blogga med surfplattan nu ! Men det viktiga är att använda detta när man är utanför hemmet eller besöker en annan ort t.ex. Hemma kan det ju vara bra när åskan går t.ex.! Nu har jag övat mig och har köpt en sån där penna man trycker med ! Och även när man är ute så kan man ju se på senaste väderrapporten eller läsa en tidning t.ex. Nu skall jag ner o fota med min surfplatta på strandpromenaden. Dessa foton o andra kommer att finnas i min surfplatta som " minnesvärda " att titta på. Min kamera som jag haft i många år,,tar fina bilder, och det är dom jag mejlar till folk o har på datan ! O dom förs även över på bloggarna emellanåt ! O finns sen även på bloggen på surfplattan ! Efter ett tag , inte i samband med när det skrives just på den.!
                     Alternativ var det men inget huvudalternativ ! Surfplattan kommer inte att bli " en daglig mani " !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0