Det ser jag fram emot !

Helgen som kommer ! Då skall jag om Gud vill  Han har inte något emot det,, njuta av fin sport på tv, Dagobertssmörgåsar o min entusiasm ! Den som jag redan  "uppfann" i Farmors ankdam på 40-talet när jag med spänning fånga grodor o vattenödlor ! Fråga min Örebro/Attersta kompis Rolf så skall ni få höra .
          V-75 går ju på Åby i morgon då ! O det verkar vara svårlöst tipset ! Går knappt o hitta når stor favorit i loppen ! Inte ens Maharadja är det, tycker jag ! Jag får göra en riktig stolle, chanstips ! Ni vet det där med Sidenvägen ! Men spännande är det ! O längdskidåkning, alpint, match Manchester City mot Arsenal !
                               Oj,oj, oj, o nu lyssnar jag på en av mina stora favoriter, Haris Alexiou !  Trevlig helg !
 
                   Min kompis Rolf o undertecknad ! Taget för några år sen ! Men vi är oss lika ! Utom min haka !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0