Det skulle aldrig falla mig in !

                                          Att inte ha framtidstro !
 Min framtid är ju räddad via mina gener bl.a.! Inte är jag typen av människa som tar ut elände i förskott bara för jag inte har koll på allt o inte vet vad som inträffar !!! 
            Jaa, här har vi mina 3 yngsta barnbarn av 10 ! Kalle , nyfödde Franke o Abbe ! Och dom vet att dom har en positiv farfar vare sig " han bor i Korpilombolo eller Baku " ! Och jag ritar alltid en sol på vykort eller brev jag skickar till dom ! Till andra ochså ! Den vill jag " plantera in i folks huvud " !! Leve livet ! Och är rikedom bara en fråga om pengar, " vare sig man är fattig eller rik " ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0